Prisijunk ir tu!

2016-05-21

Viskas, o gal niekas

Pasaulis pilnas žmonių.
Jei nebūtų žmonių, logiška, kad ir vandens Žemėje neturėtų būti. O be vandens pasaulis nebūtų toks žydras. Toks spalvingas ir ryškus. Tik nežinau, ar žmonės tik pasekmė ar priežastis. Tokie mes ir esam. Kai kurie mano esantys "pasaulio bambos" - gyvybiškai svarbūs. O kiti atvirkščiai - save laiko trapiomis būtybėmis, kurioms čia ne vieta. 
O kur? Tuomet kur yra mūsų vieta, jei ne čia? Kitoje planetoje, vargu. Jei esame Žemėje, galbūt esame čia ne tik tam, kad laimingai nugyventume savo vienintelį gyvenimą. O gal visai ne vienintelį? Gal sugrįštame vėl ir vėl, nes kažko nepadarėme? Galbūt mes jau kažką darome pamažu, patys to nežinodami. Mes naikiname Žemę, ar tai?
Tai štai. Kas. Kas yra mūsų tikslas? Ir kas jį padiktavo?
Kai buvau maža, galvodavau, kodėl aš esu aš. Kodėl būtent aš matau pasaulį. Savo akimis. Galbūt taip yra tik man? Ir vis dar apie tai pagalvoju. Taip, keista apie tai galvoti. Bet iš tiesų, juk visi turi keistų minčių apie pasaulio suvokimą, nes niekas jo nėra suvokęs. Niekas.
Niekas esam mes, palyginti su visata. Bet kas, jei ne mes? Kas būtų tuomet. O gal nebūtų... tuomet... kaip atrodo tuštuma...


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą