Prisijunk ir tu!

2016-04-16

Pavasarį suradau tarp eilučių

Žiūriu ir negaliu nustoti. Negaliu nustoti žiūrėti į laimingus žmones, laimingus žmones drauge, nes tai taip unikalu. Tai unikalu, nes retai pajaučiama, unikalu ir dėl to, nes kiekvieno žmogaus džiaugsmas yra išreiškiamas savaip, skirtingai. Vaikai - jų laimę jaučiu ypatingai, nes jų laimė retai būna suvaidinta. Jei jis laimingas, tai visas pasaulis tai žinos, žinoma, jei ne - juolab. Jie lyg pirmosios gėlytės išspaus tavyje šypseną, nors ir netyčia, nors ir einant pro šalį.
Žiūriu ne tik į laimingus, bet ir į bendraujančius žmones. Taip įdomu stebėti jų besikeičiančias nuotaikas, tai, kaip jie paveikia vienas kitą. Jų rankų mostai besivystant pokalbiui, kuo toliau, tuo labiau darosi pastebimi. Jų akys susitinka vis dažniau, pritariamai linkteli ar net sublizga atsispindėjus nuo saulės šviesos. Jei žvelgi iš šalies, gali pamatyti labai daug, daug daugiau nei būnant dalimi to. Žmonės atrodo įdomiai, kai kalba. Man visada begaliniai knieti sužinoti tų pokalbių svarbą, apie ką jie kalba, kodėl tai daro ir kas po to pasikeis. Aš matau pavasarį... Sprogstančius pumpurus, kai žmonės atsiveria, prisipažįsta, išplepa savo paslaptis. Šiltą saulę, kai žmonės pasako gražų, šiltą žodį vienas kitam. Šviesesnį ankstų rytą, kai žmonės drauge išsprendžia problemas. Ir kartais dar vis tirpstantį sniegą, kai žmonės atleidžia. O labiausiai pavasarį man primena, kai matau žmones vienas kito glėbyje, arba, kai aš pati kažką apkabinu... Tai prilygsta įkvėpti gaivaus pavasariško oro. Tuomet, atrodo, kad savo glėbyje laikai pavasarį. Esi jo gyvavimo laiko dalimi. Jis tau rūpi, rodos, ir tu jam rūpi. Tik nežinau apie ką aš labiau, ar apie žmones, ar apie pavasarį. Regis, kad apie abu vienodai daug. Abu vienodai daug padovanoja emocijų, akimirkų, šilumos ir atradimų. Pavasaris man yra žydėjimas, pokyčiai. O kai tu susitinki su nauju žmogumi, savaime kažką atrandi, pasisemi patirties, galbūt emocijų. Tad aš šiuos du vertinu labai stipriai. Mėgaujuosi kiekviena akimirka, nes tai nenutinka kasdien, gal apskritai... tik kartą metuose.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą