Prisijunk ir tu!

2016-01-15

(Ne)laimėlė

Aš laiminga,
Tik ne tavo akimis.
Tik ne tomis liūdnom...
Dažniau nei kada nors.

Aš laiminga,
Tik nesuklysk -
Kai sakysi, kad aš ne ta...
Nes dėl tavęs tai tik.

Aš laiminga,
Tik ne šypsena tokia kokią turi.
Tai daug labiau...
Nes tu to negali matyt.

Aš laiminga,
Nors ir su ašara aky.
Tai džiaugsmas,
Kuris nebetelpa širdy.

Aš laiminga,
Neabejok manim.
Tai lyg vasara, lyg saulė...
Patikėk, ji man tokia skaisti.

Aš laiminga,
Nes skausmą užmiršau.
Pasislėpiau nuo jo
Ir spynomis pritvirtinau.

"Aš laiminga" -
Kartosiu amžinai,
Nes mano šypsnio,
Bus tau per mažai.

Aš laiminga,
Nes tai pati pripažinau.
Esu laiminga sau...
Taip daug lengviau.

Aš laiminga,
O tu ar toks?
Man laimė šviečia į akis,
O tu man tik šešėlis ir eini už jos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą