Prisijunk ir tu!

2016-01-22

Kelionė laiku (autobusu)

sineidartnA     Antradienis
61:7                           7:16
Pamestą laiko nuovoką man sugrąžina atspindys lange. Akimis seku švieslentę su stotelėmis, prabėgančiomis taip greitai kaip viena mano gyvenimo sekundė. Nespėju sekti akimis raidžių ir vienu kartu jas sukeisti vietomis. Todėl žiūriu į tikrą. Tą, kuri yra apčiuopiama. O ne į tą iliuziją, kuri man primena mane...



Šaltos oro srovės keliaujančios kryptimi - laukas - praviros autobuso durys - mano oda - negailestingai išsiurbia iš manęs likutį šilumos. Plaukuose įsisupusios snaigės ima iš lėto tirpti ir priverčia mano plaukus keistis iš pavidalo 'Sušukuoti ir švelnūs' į 'Pasišiaušę ir garbanoti'. Mano suledėję pirštų galai lange brėžia liniją. Pro tą rėžį matyti gili tamsa, kuri po truputį skverbiasi po mano oda, susilieja su tekančiu krauju ir pasilieka galvoje. Ten ir būna įjungiamas off mygtukas. Krentu autobuso atloše ir pabundu tada, kai autobusas jau būna sutikęs kelis šimtus žmonių. Kelis tūkstančius gyvenimo sekundžių. Kelis šviesmečius garsų. Keletą tikrų šypsenų. Ir nė vieno to gyvenimo momento man nebuvo lemta išvysti savo iš šalčio sustingusiomis akimis. Galbūt iš šalčio sustingusia šypsena ir širdimi. Jaučiu, kad sapnuodama kartais ne tik pamatau, bet ir patiriu daugiau dalykų. Nes gyvenime dažnai naudojuosi rėžimu svyruojančiu tarp on ir off. Nematomai užsimerkiu ir palieku egzistuoti tik savo pavidalą. Bet kiti to nė nepastebi, darau tai taip įtikinamai. Išmokau.
Pamažėle mano akimis slysta akių vokai, nors jos mato, kad tai priešpaskutinė stotelė. Mąstau, kad nenoriu būti už jos, nenoriu tapti pilkos masės dalimi. Nors išties aš to ir tetrokštu. Bet mano mintys nori ne to: jos nori kvėpuoti muzika, rašmenimis ant neoninės spalvos bloknoto ir spalvomis lape. Joms šalta ir baugu būti tarp kitų, įprastoje aplinkoje, tarp juodų žodžių ir tuščių erdvių. Trūksta kuo kvėpuoti, nes oro molekulių čia pripildyta per daug. 
Palaima ateina su kiekviena šiluma... Šiluma, kuri užpildo šalčio nualintas vietas. Ji sugrąžina spalvą lūpoms ir žemę kojoms.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą