Prisijunk ir tu!

2015-12-15

Winter(?)

Spaaalis
Pala. Ką
Lapkritis?
Taip! Tikrai?
Ne ne ne
Gruodis...
Žiema. Taip
Negaliu patikėti. Suvokti.
Vėl visa tai iš naujo. Vėl ir vėl. Vėl ir vėl Kalėdų eglutė. Vėl kartojasi.
***
Sniego nėra. Bet niekas jo nepasigedo, pastebėjot? Bet aš pasigedau, ką tik apie tai pagalvojau. Atsiprašau, buvau pamiršusi. Tiesiog maniau, kad dar spalis. Uoj, lapkritis. Štai kalendoriuje pamačiau gruodį. Tik jame.
***
Ir šiaip jau, parduotuvėse lankausi ypač retai, viešasis transportas mano draugas, o reklamas persuku. Tai va, nėra švenčių. Blizgučių ir girliandų. Jos jų dalis, negalima to nuginčyti.
***
Man pagailo namuose kabančių dekoracijų. Jos vienišos ir labai pasiklydusios. Manęs nenudžiugina ir reikalų nepataiso. Tad teoriškai visa Kalėdų nuotaika ir yra mūsų pačių nuotaika.
***
Nežinau. Juk atostogos tuoj.
Tada gerai.
***
Jeigu rytoj ims snigti - man bus nesvarbūs tie kontroliniai. Pažadu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą