Prisijunk ir tu!

2015-12-23

Just another Christmas?

Žinot kas yra smagiausia? Kai tu žinai, kad kažkas apie tave pagalvoja. Tuomet jaučiuosi esanti šiek tiek reikšminga. Ir ne dovanų kiekyje yra esmė. (Taip, tai Kalėdine tema :)) Lygiai taip kaip aš galvoju apie kažkokį žmogų jam rinkdama, pakuodama ir įteikdama dovanas; lygiai taip pat ir išpakuojant aš galvoju apie jį. Apie tai kaip jis mėgino atsižvelgti į mano norus, vertybes, skonį, aš būnu tokia laiminga, kad nė neturiu minties realiai įvertinti dovanos. Juk ne tai yra svarbiausia. Man svarbu yra žmogaus nuoširdumas, ryšys su juo, štai ką aš vertinu labiausiai. O kartais mes pamirštam... Kokia iš tiesų esmė yra įteikti dovanas. Tai yra tartum duoklė pagalvoti: kiek man šis žmogus yra svarbus, kiek mes kartu patyrėm ir kiek aš jam esu toks. Dovanos kaip daiktai nėra svarbūs, tačiau kaip išraiška - beproto svarbi, todėl šios tradicijos neatsisakom net ir teigdami, kad dovanos mums nėra svarbiausios Kalėdų laikotarpiu. Ar būtų ką prisiminti, jei Kalėdos tilptų viename žodyje "dovanos". O kaip, jei būtų daugybė žodžių: šilti apkabinimai, palinkėjimai, gražios akimirkos, nuoširdžios šypsenos... daug, daug emocijų.
Aš slapčia jau rudens pradžioje mąsčiau apie Kalėdas, nes žinojau, kad šis laikotarpis man padovanos daugybę neįkainojamų akimirkų. Jos širdyje lieka amžiams. Vieni kitiems pasakyti gražų žodį ir apkabinti yra kur kas drąsiau, nei tiesiog šiaip, ar ne? :)
Tiesiog susimąstykim ir įvertinkim kitų žmonių meilę bei pastangas!

2 komentarai:

  1. Kaip teisinga ir gražu! Svarbiausia šiluma sklindanti iš mūsų širdžių, tai taip jauku, kaip ir skaityti Tavo pamąstymus, kūrybą. :) Ką gi linkiu Tau patirti ir vėl tas puikias akimirkas, apkabinimus ir iš širdies dovanotas dovanas... Linkiu neblėstančios šilumos, gerų žmonių apsuptyje, ir geriausių švenčių! ♡

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sušildei širdutę! Ačiū, Emilija, Tau to paties linkiu :)

      Panaikinti