Prisijunk ir tu!

2015-10-25

I don't like it... I love it


Kartais žmonės pasako tokių kvailų dalykų, nė nežinodami kaip stipriai. Rudenį žmonės yra linkę sakyti, kad oras yra bjaurus. Mane tai siutina. Ypač, kai tai sako mokytojai. Jeigu yra ruduo ir lija, tai dar nereiškia, kad toks oras nepatinka visiems ir juolab yra bjaurus. Man patinka toks oras! Man nesugadina dienos peršlapę batai, varvanti nosis ar šlapias skėtis. Tai tik visiškos smulkmenos į kurias galima nekreipti dėmesio, jei jau taip yra nepakenčiama. Viskas turi minusų: žmonės, dienos ir net visi iki vieno metų laikai. Jeigu mes būsim linkę rudenį pastebėti tik jo trūkumus, tai tik juos ir tematysim, ir tai bus mūsų kaltė. Ne oro ar bala žino ko. Galima nusikeikti tyliai sau po nosim ar paburbėti dėl šlapio ir lapais aplipusio bato arba tiesiog apsiauti patogius batus be kablukų ir užsidėti storesnes kojines. O tuos lapus bala nematė. Jie neblogai atrodo ant to bato. O gamtoje tuo labiau. Tik neskleiskim tų nepasitenkinimo bangų visiems aplinkiniams ir sutikus žmogų pradėkim pokalbį nuo žodžių "Matei, kaip visi takeliai tarsi sniegu dengti margaspalviais lapais?..", o ne "Koks bjaurus šiandien oras!" ir "Ar tau nešalta?". Ne, man nešalta, nes aš neinu su sijonu ir atsegta striuke. Aš su šaliku.

Visiems gražaus rudens ir rudens atostogų!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą