Prisijunk ir tu!

2015-08-27

The music that I want to share


Man labai patinka Birdy muzika, negaliu apsakyti žodžiais kaip stipriai. Man beprotiškai patinka melancholija jos balse. Iškart įsimenamas skambesys. Ir dar tai su kokia emocija ji atlieka kūrinius. Galiu klausyti visas jos dainas be perstojo ir nors dauguma jų yra kupinos liūdesio ir nusivylimo - nesijaučiu po jų liūdnesnė, atvirkščiai, tiesiog palieku tą liūdesį dainoje. Norėčiau pasidalinti visomis jos dainomis, nes visas jas pamilau. O šis duetas tiesiog daro stebuklus.


Dar vienas atradimas - Echosmith. Nors dažnas žmogus mėgsta atlikėjos Sydney balsą ar išvaizdą sulyginti su kitomis asmenybėmis, aš laikausi nuomonės, kad ji turi savitą ir unikalų balsą. Gaila, kad ne įraše balsas yra kiek kitoks ir drįsčiau teigti - daug silpnesnis. Tačiau šią dainą vis tiek labai vertinu.


Nežinau kodėl, bet šios dainos pradžia mane verčia pasijusti nostalgiškai, norisi tiesiog išsiverkti. Bet pasigirdus žodžiams liūdesys yra išsklaidomas. Norisi klausytis kūrinio ir leistis nešamai muzikos srovės. Siūlau užeiti į Shura "YouTube" kanalą ir paklausyti daugiau dainų, jos nuostabios. Mėgstu jos dainose paslaptingumą ir vientisumą. 


Maniau, kad pasaulį išvydus kūriniui "Po dangum" jokia kita Monikos Linkytės daina nesulauks tiek daug populiarumo ir tiek daug jos kūrinį pamėgusių žmonių. Ir nors ši nauja daina nesulaukė tiek daug dėmesio, ji man patinka nemažiau. Naujas kūrinys pasirodė pačiu laiku, nes kad ir kaip mėgčiau "Po dangum" - ji jau buvo pradedanti atsibosti. O "Aitvarai" puikiai ją pakeičia. Lengva, žavu, įdomu.


Jei ne Jasmine Thompson balsas šioje dainoje, vargu ar būčiau jos bent paklausiusi. Jos balsas toks šilkinis, kad neerzina net ilgai klausantis. Džiugu, kad ji ne tik perdainuoja dainas, nes nors yra dar labai jauna - talento tikrai nestokoja. Man tiesiog patinka ši daina. Jei dar nežinot šios atlikėjos, palieku nuorodą į jos "YouTube" kanalą. 


Ir tai viskas! Tuo šį kartą ir užbaigsiu šį įrašą. Taip seniai rašiau tokius muzikos grojaraščius, kad ko gero, jau nė neprisiminsit tokius egzistuojant mano bloge. Tačiau jei jums patinka, duokite žinoti, nes man labai patinka pasidalinti su jumis mano klausoma muzika. Iki kito karto! x

4 komentarai:

  1. Sveika! :) Nepatikėsi (nes aš ir netikėjau), tačiau šis grojaraštis skamba mano telefone, kompiuteryje, visos šios dainos yra man gerai pažįstamos, ir klausamos, na nebent išskyrus Shura, kurios deja nežinau, bet Tavo dėka sužinojau ;)
    Ak, kaip aš dievinu Birdy, ilgesingas, liūdnas, tačiau suteikiančias laisvės pojūtį, ir šypseną veide :) Vardinčiau, kol taptų žodžiai be pabaigos... Visos jos dainos, tai susipynę, pažįstami jausmai, ir įnešančios į mano gyvenimą naują spalvą :)
    Monika Linkytė ir jos dainos, bei pačios balsas nepakartojamas, kadangi "Po dangum", jau pabodo mat ją sužinojau nuo pat išleidimo į Youtube platybęs... :) "Aitvarai" - beprotiškai linksma, žėrinti, pažįstami žodžiai, ir... neatsibostanti :)
    "Ain't nobody, loves me better" - ši daina tapo mano klausiamiausių hitu. Jasmine balsas, skambesys, melodija - nuostabus derinys, ir kartu primena vasarą :)
    Nuostabus, Aiste grojaraštis, ir gerai man pažįstantis ;)
    Šaunu!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Koks ilgas ir gražus komentaras! ^^
      Visada smagu atrasti bendraminčių, bet labai džiaugiuosi ir kad atradai kažką naujo :) Dėl Birdy - taip šauniai papildei mano žodžius! Na ką, belieka laikyti kumštukus, kad tiek ji, tiek Monika nesustotų ir toliau džiugintų mūsų ausis ir širdeles.
      Be to, ką tik pasirodė nauja Jasmine daina "Do It Now", ar jau klausei?! Mane labai sužavėjo. :)

      Dėkoju, kad nepatingėjai pasidalinti savo mintimis!! ♡

      Panaikinti
    2. Nubėgau klausytis naujausios Jasmine dainos :) Ir tikrai užvedė, pradėjo net kojos į ritmą pritarti :) Na ką galiu pasakyti apie ją - jos balsas nuostabus, toks... išskirtinis :)

      Panaikinti
    3. Tiesa! Man patinka, kad jos balso jau su niekuo nesumaišysi. ;)

      Panaikinti