Prisijunk ir tu!

2015-08-21

Shining bright


Žiūriu tau tiesiai į akis
Ir trokštu sužinot ką jos man atsakys.
O gal jos užsimerks,
Kai tik manas akis išvys? 

Trokštu vis dažniau matyti jas,
Jų spindesį atstojantį saulės kasas.
Norėčiau, kad tik man jos taip žibėtų,
Kasryt, kasdien.. be paliovos.

Tenoriu sužinoti, jei tik galėtų,
Ką jos man sušnibždėtų?
O gal garsiai išrėktų,
Kad visi aplinkui tai girdėtų.

Gerai, tegul, jei žodžiai gražūs,
Man nesvarbu kaip.. tik duok atsakymus. 
Tik netylėk, nes akių spindesys ima blukti,
Kaskart sunkiau jas tampa man minioj surasti 
ir nepasprukti...




4 komentarai:

  1. Prarijau ! :) Taip neišpasakytai gražu, o dar koks jaukumas užlieja kai ateinu į Tavajį blog'ą... :) Būčiau bepaliovus! :) Ak, o dar tie žodžiai... :) Grynas talentas esi, Aiste! Niekad nenustok kurti ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vajee... Perskaičiusi kuo plačiausiai nusišypsojau ir viduje dabar šokinėju iš laimės!! Kad žinotum kaip džiaugiuosi, kad turiu tokių ištikimų, nuostabių skaitytojų ir dar tokių talentingų :) O aš svarsčiau ar paskelbti šį įrašą, tačiau dabar suprantu, kad neturiu savęs stabdyti ir tai tik Tavo dėka! Ačiū be galo be krašto! Galėčiau dabar parašyti tiradą..
      Pasistengsiu nenuvilti ir kurti toliau. Tiesiog labai branginu tokius žodžius. :)

      Panaikinti
    2. Tu turbūt pažįsti tą jausmą, kai sukuri, dvejoji, o paskiau tas įrašas sulaukia komplimentų, kurie tiesiog džiugina ir paskatina eiti priekin... :) Smagu, kad galiu sukelti šypseną, skaitant būna dar didesnė šypsena, nes tai nuoširdu, labai gražu ir tikra... :) O už kiekvieną skaitytoją aš ir labai džiaugiuos, ačiū taip pat Tau, kad išgiri, kai kartais dvejoju savo įrašu.. :)

      Panaikinti
    3. Oo taip! Nuostabus jausmas! Ir vertas pastangų ;)

      Panaikinti