Prisijunk ir tu!

2015-08-06

Madness to think

Neįtikėtina, kad įsibėgėjus rugpjūčio mėnesiui ir kaitinant kaitriausiai saulei klausausi tokios muzikos. Tačiau kartais tiesiog siaubingai norisi pabėgti nuo laikotarpio, kuriame tuo metu egzistuoji. Nors ir be jokios tam svarios priežasties. Iš tiesų tai ši daina man reiškia kur kas daugiau nei tik sąvokos naujieji metai asociacija. Šiai dainai grojant aš sutikau naujus metus. Stovėjau tada drebėdama iš šalčio ant snieguoto jūros kranto. Prieš save mačiau minią žmonių skęstančių fejerverkų dūmuose. Dainai nuskambėjus jos žodžius visi rėkte išrėkė, bet išrėkė taip iš širdies, kad neliko abejonių ko mes visi čia susirinkom. 
Mačiau dar daug. Laimė netilpo nei delnuose, nei galvoje. Kaip ir ta nesuskaičiuojama iššautų fejerverkų galybė (arba pinigų iššvaistytų į orą). Aš buvau tiesiog laiminga - pilna emocijų, mažų troškimų ir vilčių knibždančių giliai viduje, paskirtų naujiems metams globoti. Žiūrėdama į naujųjų metų dangų jame pasėjau savo svajones. Tvirtai įtikėjau, kad kažkada tie norai pabirs kaip krintančios žvaigždės ir nušvies man kelią.
Nauji metai. Dainos muziką ir žodžius pasiglemžė rūkas, kylantis iš pačios jūros. Jūra, kuri tuo metu taip mįslingai ošė, taip kaip daugumos žmonių mintys, nebuvo jau tokia reikšminga. Reikšmingi buvo tik nauji metai.




Tada net nesusimąsčiau, kad išauš tokia diena, kai klausysiu dainos "Nauji metai" ir prisiminsiu visus tos akimirkos išgyvenimus. Bet štai ji išaušo ir rodos, niekas nuo to nepasikeitė. Bet ne visai taip. Ji man padėjo suprasti, kad nors ir menkiausias laimės gabalėlis, mažas gyvenimo momentas gali atstoti galybę bereikšmio laiko.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą