Prisijunk ir tu!

2015-05-17

Good morning, dear

Kai susivėlusi saulė mane bučiuoja rytą,
Aš dangų akylai stebiu kol ji pakyla,
Suveltos plaukų sruogos styro į visus šonus,
Beveik kaip saulės spindulių, tik ne geltonos.

Vakarą degintos žvakės galiu užuost vanilės aromatą,
Jį nustelbia ryto tyras oras ir ką tik nupjautos žolės kvapas.
Girdėjau burzgesį rytą žoliapjovių iš tolo,
Ir tyliai tyliai apsiverčiau ant kito šono.

Krykštauja kieme vaikai su žaliom rankom ir keliais,
Nepasidalina vietos ant sūpynių kartais,
Šaukia mamos juos parbėgt namo išgerti limonado,
O vakare visi sausainius ir saldainius lovose susėdę valgo.

O aš tingiai atsikeliu dešine koja iš lovos,
Kliūna ir ant žemės nelaiko mano kojos,
Užsimiegojusiu žvilgsniu žvelgiu į veidrodį ant sienos,
Nusišypsau iki ausų iš pabaisiukės veidrody atsispindėjusios.

Visus ryto garsus nustelbė mano žiovulys iš tikro miego...
Ką tik namo parvykusios kregždės dangumi jau nardo,
Beržo šakos išsikerojusios blaškosi nuo vėjo,
Saulė jau aukštai, giedra ir nė vieno debesies patalėlio.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą