Prisijunk ir tu!

2015-04-18

Better



O jeigu šitaip geriau?
  
Jeigu sėdėti ant lango krašto ir žiūrėti kaip kregždės nardo danguje yra geriau, nei eiti pro atviras duris į pasaulį. Stebėti kaip paukščio skrydis tampa vis gilesnis, kaip ima lyti ir aš nė neturiu minties nuo jo pasislėpti. Man tai rūpi. Sėdžiu ten ir sugeriu lašus į save, sėdžiu ir akimis naršau medžių šlamėjimą, sėdžiu ir nieko iš to nesitikiu. Tiesa, tikiuosi ir toliau taip būti. Nes man taip patinka. Labiausiai - debesys. Nes jie kaskart tokie skirtingi, juos stebėti yra įdomu. O mano žvilgsnį jie tik sukausto, kaskart vis stipriau.
Žaibuoja, tai žaibuoja. Dangus mane tiesiog fotografuoja, o aš šypsausi akimis. Taip, kad tik jis suprastų mano žinutę. Girdžiu durų girgždesį, tas garsas mane sūpuoja, kaskart vis labiau mėgina išmušti iš vėžių. Neklausau jo, bet girdžiu jį, nes tik taip galiu girdėti čiulbesį, kuris sklinda pro atvirą langą. Nešoku pro langą, nešoku lietuje, nešoku su medžiais, nešoku su kregždėmis, nešoku. Aš tik jaučiu ir kvėpuoju gyvenimu.  

O jeigu man šitaip geriau? Ar supyksi?

2 komentarai:

  1. Oh, taip gražu, kaip visados... Tik skirtingai :) Taip noris, žvelgti į dangų, nors aš negaliu, jame labai atsispindi, tiksliau kyšo saulė, apsiščiausi šviesa, spindulėliais... Labai gražu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Širdis džiaugiasi. Ahh, tai tavasis komentaras tikras grožio ir pozityvo pliūpsnis!!! Ačiū ačiū :)

      Panaikinti