Prisijunk ir tu!

2015-03-09

Want sleep



" Aš tik noriu miegoti,
Ir vėl noriu sapnuoti.
Pavargau aš bijoti,
Kad negimus numirsiu. "

Klausau šios dainos ir gal kiek ironiška, kad aš dabar tik ir noriu miegoti. Ir vėl noriu sapnuoti. Bet tik gražius dalykus, tik tai dėl ko atsikėlusi galėčiau šypsotis. Ir daugiau nieko. Net labai norėdama miegoti, dažnai vis tiek neužmiegu.
Klausausi dainos jau kelis kartus, nepaisydama žemės traukai ir nuovargiui pasiduodančių akių vokų. Dainos žodžiai kaskart įsminga vis giliau, vis labiau suprantu jų esmę ir muzikos akordai darosi vis labiau nuspėjami. O šiurpuliukai kūnu perbėga neskaitant kelintas tai kartas. Daina man, kodėl - nežinau, bet artima. Ramybė ir pamišimas drauge, nesuderinama joje tampa suderinama. O tai yra taip žavu. Aš pavargau iš tikrųjų, noriu miegoti ir užmigsiu, jei tik įstengsiu išjungti šią dainą. Bet negaliu ir jaučiu, kad šito nė nereikia daryti.
Šiandien gražus oras. Kai ėjau namo, kvepėjo pavasariu ir lietum. Šie kvapai drauge yra tokie nuostabūs... O kokio nuostabumo būtų kvepalai. Lauke šaltis jau nerietė nosytės ir galėjau mėgautis viskuo aplink, ir žiūrėti į tolį, akims iš šalčio neašarojant. Kai ėmė lyti, pasijaučiau dar galybe kartų nuostabiau, bet lijo silpnai. Pavasariškai gaiviai.
Aš jau miegu. Su šių minčių pagalba, skrendu ir vėl sapnuos regiu.

" Sau vėl noriu meluoti.
Pavargau egzistuoti... "

 

4 komentarai:

  1. Žinojau šią dainą, ir kai ankščiau išgirdau iš radijo stoties, taip užsinorėjau miego, kad apsvaigau ir kritau (ačiū Dievui, ne ant grindų :)
    O įrašas - fantastiškas!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dažnai dainas atrandu iš naujo.
      Dėkoju, Emilija :)

      Panaikinti
  2. Kaip aš Tave suprantu.. Lygiai taip pat jaučiuos.. Kaip su visu tuo susitvarkyti?:(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dar vis viliuosi, kad pavasaris viską sudėlios į vietas. Įkvėps kurti, veikti, šypsotis... ;)

      Panaikinti