Prisijunk ir tu!

2015-03-17

More about the weather

Sakot snigs? Nagi, aš savo mintis apie žiemos džiaugsmus ir vargus jau seniai pasmerkiau klaidžioti visai nesvarbiame smegenų užkabaryje, tamsiame ir mažai kam žinomame. Tai kaipgi jas reikės iš ten iškrapštyti, kad užklupęs sniegas nenukabintų mano nosies žemiau leistinos ribos. O mano visą žiemą tarnavusios pirštinės vis dar mano striukės kišenėse, gal apsidraudžiant dėl permainingo oro, o gal tiesiog šiaip užsiliko, norint dar retkarčiais išvysti dienos šviesą. Aš dar nei nespėjau susidraugauti su pavasariu ir būtų labai nesmagu su juo atsisveikinti. Nepažįstu jo kaip reikiant, tikrai. Jis krečia tokius pokštus, kad tampa nenuspėjamu ir balandžio 1-ąją iškrato sniego likučius iš padebesių, lyg pokštą. Ir ką, Jūs, manot? Ar sinoptikai vėl prognozuoja neįmanomus reginius ir mes  toliau džiaugsimės saulės voniomis, kaip kad buvo išpranašavę seniau? Žino tik pats oras ir ko gero, paliks mums įminti šią mįslę. 
Saulė tokia šildanti, kol kas atrodo rimtai nusiteikusi pavasariui. Jau buvau pasiilgusi šio jausmo... tikro ir gryno jos spindulėlių prisilietimo.

4 komentarai:

  1. Šiandien einant iš mokyklos kaitinausi spinduliuojančia saule, o dabar skaitant Tavo įrašą, veide įsispraudė liūdesys... Ką ir vėl turėsim atsisveikinti su katik į kiemą atėjusiu pavasariu?
    Ne... Tai būtų nesamonė, be to rankos jau nenori nešioti kailinių pirštinių... :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nuliūdinti tikrai nieko nenorėjau :( Turbūt žaismingumas nepagelbėjo.
      Vis tik pernelyg nesijaudink, dabar yra pavasaris ir dar per du mėnesius spėsim juo atsidžiaugti! ;)

      Panaikinti
    2. Ne, viskas gerai... Tikrai nenuliūdinai, tik, kad orai taip pokštauja, kad nežinai kaip pastarosiomis dienomis elgtis... :)

      Panaikinti