Prisijunk ir tu!

2015-02-06

Memories never die

 
Mano mėgstamiausios dainos tampa tokiomis tada, kai atneša gerus prisiminimus. Galbūt todėl kartais dainų pozicija iš labai nemėgstamos pakyla į sąrašo viršų. Galbūt todėl iš pažiūros netgi liūdnos, melancholiškos dainos suskamba taip smagiai ir širdžiai mielai.
Kai girdžiu dainą, kuri man daug reiškia, galbūt daug daugiau nei Tau, rodos kažkas tuoj pat išsiverš iš krūtinės. Įsikibs man į parankę ir nukeliausim kartu į praeity. Nes tik mes ją taip gerai žinom. Tas kažkas galbūt yra laimė. Iš esmės tai prilygsta laiko mašiną. Dainos melodija mane užliūliuoja, jaučiuosi tiesiog svaiginamai - galiu lėkt, galiu skrydį savyje pajusti. Tik jau tuo metu geriau į mane nežiūrėk, aš ne čia, aš tenai kažkur toli...

Kodėl mano mėgstamiausias metų laikas vasara? Ogi todėl, kad jis kažkur nukelia. Visų pirma - kaime praleistas laikas, o jau ten prisiminti tikrai yra daug ką. Mintimis šuoliuoju nuo vieno karto prie kito. Kad Tu žinotum. Tai kas tuomet atnešė laimės nesusitapatina su dabartimi, tačiau lyg išgyvenus tai dar kartą laimę jaučiu kaip ir tuomet. Vien tik kam nors ištarus tą žodį vasara, viduje įsijungia varikliukas.
Ar tai daina, ar metų laikas, ar bet kas kitas - nėra svarbu, svarbu yra turėti ką prisiminti.
Iš pradžių daug kartų kartojau žodį  'galbūt', o dabar tikrai žinau, kad motyvacija atsiranda tuomet, kai nusikeli į prisiminimus.

Dabar aš jaučiuosi puikiai, nes prisiminimai "veža". Todėl pagalvok apie ką nors gražaus, prašau, atseikėti dalelę ir man!


2 komentarai:

  1. Perskaičius, pasijaučiau geriau, kunkuliavo širdyje gėris, ir prisiminimai... Kai klausiausi šios dainos, nė kart nedingo šypsena... Ak, kaip gera nors kartą pabūti su mintim, prisiminimais ir nuostabia daina :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip smagu, kad kažkam irgi sukyla tokie jausmai.
      Tikrai, kaip gera tiesiog prisiminti.:) O šitos dainos klausiausi rašydama įrašą, todėl pridėjau ir čia.
      Ačiū už tokius, kaip visad gražius pastebėjimus, geros nuotaikos užtaisas visai dienai! :3

      Panaikinti