Prisijunk ir tu!

2015-02-12

Cold outside & inside

Tada aš įkvėpiau šalto oro, kuris surakino man gerklę. Rodos, kad oro gūsis pasruvo ir į mano pačios vidų ir sielą. Sugriebiau savo šaliką. Prispaudus jį prie kaklo mano pirštai susmigo į storus jo siūlus, kaskart maloniai šildančius.
Akys pasruvo ašaromis, bet ne, netikromis. Tai nuo vėjo. Stipriai užmerkiau akis, lyg mėgindama to išvengti. Galų gale išlaisvinau savo akis ir dabar viską mačiau lyg per lietų. Tolumoje, tie žibintai atrodė pasakiškai, lyg didžiulė girlianda padabinta virš judrios gatvės, ties namų stogais. Užmerkiau akis ir atmerkiau, šį kart viskas buvo kitaip. Nusidriekusi ilga girlianda ėmė panašėti į paprastus gatvės žibintus. Bet ne, jie man nėra paprasti. Jie ypatingi, kiekvienas iš jų yra ypatingas. Kaip ir tu, ir aš. Mes kitokie.
Šios sparnuotosios mintys nuskriejo kartu su saldainio popierėliu judrios gatvės link. Akimirkai jis sužibėjo, viskas dėl automobilio sukelto vėjo ir jo žibintų. O galbūt tai mano skriejančios mintys sužibo? Gal nereikia į viską žvelgti taip realistiškai, gal to visai nereikia norint džiaugtis gyvenimu.
Šaltis manęs nesurakina, ne, jis mane netgi išlaisvina. Blogos mintys pavirsta garais, kurie nejučia pabėga iš mano lūpų. O gerosios? Jos šalia manęs - mėgaujasi grynu oru, kaip ir aš.
Per kelias sekundes prabėgo tiek daug likimų. Ten toje gatvėje ar tame name, ten viskas verda. Tiek daug skaičių per jas pakinta skalėse... Tiek daug skirtingų žmonių. Aš jų visų nemačiau ir negalėjau to padaryti, bet jei tik galėčiau, nuo jų veidų nuskaityčiau visas jų skirtingas istorijas. Jei tik. Ar tikrai galėčiau?
O aš stebiu. Tik tiek... Tik tiek tedarau.
O galbūt tai DAUG? Tiek daug šią akimirką trapią.


4 komentarai:

  1. Vis žavėdamasi skaičiau Tavo šį nuostabų kūrinį... Atrodo tos gatvės tokios nykios, kaip nuotraukoje, arba, kad ir tas pats vėjas, tačiau Tu jį taip gražiai apibūdinai, jog net malonu buvo toliau skaityti!
    Super, Aiste :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ahh, labai didelis AČIŪ, Emilija!
      Šito ir siekiau, nykiems dalykams leisti sužibėti, pasirodyti iš kitos pusės... Džiaugiuosi, kad pajutai šitai. :)

      Panaikinti
  2. Labai vaizdžiai apibūdinai.
    http://gabukasa.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti