Prisijunk ir tu!

2015-01-25

You and I

Bandau sugauti jo žvilgsnį, jo neapsakomo žavesio akys laksto lyg du velniukai. Norėčiau pasakyti kaip jos primena man du vandenynus, tačiau jo akys žalios, išraiškingos ir didelės. Ir man tokios patinka. Kartkartėmis jis pažvelgia ir į manas, tačiau iškart nusuka žvilgsnį girdimo krebždesio link, kurį man kartas būna sunku išgirsti.
Jam patinka dėmesys, todėl jis pasipusto ir išdidžiai prie manęs prisėlina. Pakelia savo akutes ir kaulija būti paglostytas. Pirštų galiukais perbėgu jo švelnų kailiuką. Jis atsispiria savo užpakalinėmis kojytėmis atsiremdamas man į koją. Neatsilaikau nuo jo mielumo ir čiumpu jį į glėbį, stipriai apglėbiu rankomis. Jis savo letenėlėmis apsiveja mano kaklą ir atsargiai suleidžia nagučius į odą. Jis taip stipriai murkia, kad galiu jausti ir aš. Pakštelnu jam į šiltą nosytę, bet antrą kartą jis jau nesileidžia, man prie lūpų priglaudžia savo letenėlę ir savo maloniai šiurkščiu liežuviu lyžtelna kaktą.
Norėdamas sprukti iš glėbio jis atsispiria ir šoka žemyn ant slidžių grindų, ant kurių jam susipina letenėlės. Nenorėdamas prarast išdidumo jis iškelia savo uodegą lyg vėliavą ir suka ją ratais kairėn, dešinėn - kol pabosta.
Dabar jis panoro susirangyti ant mano lovos, manau, su tikslu pašildyt man vietą. Nepaleidžiu jo iš akių ir priėjusi prisėdu šalia lovos. Pakutenu jam pilvuką, žinodama, kaip jam tai nepatinka. Jis visomis savo letenomis įsikerta mano gležno riešo ir likusiais dantukais mėgina įžnybti. Tačiau pasigaili tai padaręs ir atleidęs mano ranką kelis kartus lyžteli įdrėkstą vietą. Aš jam tuojau pat atleidžiu ir lyg norėdama išreikšti palankumą švelniai pakasau smakrą, šitai jis mėgsta. Ištiesia kaklą ir ūsus, pasimėgaudamas užmerkia akis.
Ant mano riešo lieka įdrėskimo žymės, po kelių savaičių ten liks šviesesnės už odos spalvą juostelės. Net ir tai žinodama galiu patikinti, kad aš beprotiškai myliu savo Katinėlį. Net jeigu ir kartais jo nepašeriu, atsilyginu besąlygiška meile ir šiluma. O tas žymes ant rankų reguliariai gaunu nuo mažens ir tikiu, kad jos turi reikšmę, tik ne visi tai supranta... 
Tai mūsų maža paslaptis.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą