Prisijunk ir tu!

2015-01-02

Thanks *let's make a toast*

Labas, tariu Jums jau 3 metus iš eilės!
Šis faktas mane ne mažiau stebina, nei džiugina. Praeitais metais (tai dar skamba keistai) dienos šviesą išvydo net 51 įrašas. Nežinau kiek žodžių išpyliau ant balto lapo ar keli iš jų tiesiog mano pykčio forma. Bet aš laiminga, kad čia esu ir kad gyvuoju šiame, lyg atskirame pasaulėlyje (taip aš jį vadinu). Pasistengsiu jame dar pabūti, nes visą tai apleidus nuvilčiau pati save. Nors tai (tik, o galbūt ir jau) hobis, gal keistas laisvalaikio praleidimas, bet aš jį dievinu... Liūdna būtų be šito.
Kadangi naujų metų pradžia visus skatina užsibrėžti naujų tikslų, aš užsibrėžiu šį kampelį paversti šiek tiek gyvesniu. Įnešti naujų spalvų ir dar dažniau užsiminti apie linksmus dalykus. Dėl savęs ir dėl Jūsų. Nenoriu, kad čia užėję išeitumėt vien tik su blogom emocijom ir daugiau dėl to nesugrįžtumėt. Nors ir iki šiol stengiausi, šiais metais stengsiuosi dar stipriau ir labiau, kad taip nenutiktų!
Didžiausi bučiniai ir apkabinimai kiekvienam iš Jūsų, už praėjusius ir ateinančius. Ačiū tiems, kurie nepatingėjo brūkštelti kelis gražius žodžius. Ačiū visiems.
Gero vakaro! XO


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą