Prisijunk ir tu!

2015-01-29

Calm down...

Galiu pakelti iš lėto akis ir žiūrėt į lubas. Matau tik jų baltumą. Norėčiau išnagrinėti kiekvieną jų trūkumą, kiekvieną įbrėžimą, tačiau mano akys šito daryti negali. Jos nesugeba neišlieti to ką regiu, nesugeba neišmesti tamsių šešėlių. Viskas lyg nenusisekusiame dailininko paveiksle. Net nesakyčiau, kad jis vertas taip vadintis. Paletės spalvos išblukusios, negaliu nusakyti spalvų ten tolumoj. Matau tik dėmes, regis, kad paveikslui nespėjus išdžiūti užklupo lietus ir nuplovė vaizduojamų daiktų kontūrus. Jie visi viename, palaida bala ir jokio aiškumo.
Galiu žiūrėti į knygos viršelį, tik kiek iš arčiau. Jis man aiškus, suprantamas. Tai nuotrauka, kurioje galbūt ir ne visai tobulai išsidėsčiusios raidės. Bet galbūt toks ir yra jo tikslas - atkreipti dėmesį. Dėl to man patinka jų netobulumas. Bent jau jos aiškios.
Galiu rašyti. Parašius sakinį jį perskaityti kelis kartus ir ištrynus rašyti iš naujo. Tačiau mano atmintis sugrąžina jas atgal. Kaskart tokia būna mano klaida rašant kontrolinį - ištrinti teisingą atsakymą ir vėliau to gailėtis. Prisiminusi tai, dabar aš pasitaisau parašydama tą patį dar kartą. Galbūt jis buvo teisingas.
Galiu daryti bet ką šiuo metu, bet ką tyrinėti ir pažymėti (kol kas) juodraštyje. Bet vieno dalyko negaliu. Negaliu daryti to ką reikėtų daryti. Privalau stverti kuprinę ir atsiimti už prarastas minutes šitai rašant. Nežinau kam tai, bet taip išsiliejusi žodžiais - jaučiuosi geriau. Bet dabar jau turiu sustabdyti savo pirštus, mikliai tapšnojančius telefono ekraną. Tad iki.  
 

4 komentarai:

  1. Man atrodo, jog tavęs nėr tokioj grupėj feisbuke. Tad, jei nori, pakviesk mane į feisbuka: Dovilė Dalmantaitė
    Aš tave ten pridėsiu, tu galėsi dalintis te savo blogu ir įrašais ir sulauksi skaitytojų, nes tu to verta. Laukiu. ;-)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, tikrai nėra, todėl jau pakviečiau.
      Labai smagu, ačiū! :)

      Panaikinti
    2. Ak, kaip smagu skaityt kūrybą kitų žmonių kurie viską pajaučia iš širdies su kiekvienu sakiniu... Gražu :)

      Panaikinti
    3. Man dar smagiau skaityti tokius gražius žodelius, paglostei širdelę... :) Dėkoju!

      Panaikinti