Prisijunk ir tu!

2014-12-20

You jealous

Po velnių, jeigu nori pasakyti "nuomonę apie mane", ką aš šiaip jau vadinu įžeidinėjimu, argumentuok tai. Kitaip tavo žodžiai netenka prasmės, tai niekas. Ir sakyk man, jei tai apie mane. Tam, kad "nuomonė apie mane" nebūtų iškreipta. Tu negali apie mane sakyti jai ar jam, nes jie gali pasakyti jai ir jam. Tuomet tai pasieks ir mane, tu gailėsies. Negali pasitikėti niekuo, tik savimi. Jeigu nori išsilieti, tai daužyk savo kambario sienas kumščiu, daužyk iš visos širdies. Vėliau pamatysi kuo tavo pyktis pavirsta manyje, jei tai tik pyktis, arba pavydas. Jei nori suplėšyk mano nuotrauką, bet taip, kad jos skiaučių nematytų niekas kitas, ir nesidalink mano praeities nuotraukomis ant facebook sienos, geriau surask tose nuotraukose kažką gražaus. Sau. Neignoruok mano prašymų pamiršti, ignoruok mane. Ir negalvok apie mane... bet jeigu nori, tai tiek to, galvok. Bet taip, kad negirdėčiau. Kad nejausčiau.
Permąstyk ar tavo žodžiai mane įžeidė ar ne. Ar tai buvo kritika, ar tik pavydas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą