Prisijunk ir tu!

2014-12-10

Trapped in time


Negaliu suprasti ar tiesiog nesuprantu kodėl kitų žmonių mąstymas taip skiriasi nuo manojo. Viskas būtų kaip ir tvarkoje, žmonės skirtingi. Gerai. Bet kiti žmonės mąsto vienodai, lyg susitelkę vienoje grupėje. Bent tie, kurie yra šalia manojo pasaulio. O kitoje grupėje esu tik aš, viena, kuri mąsto atvirkščiai. Nors man atrodo, kad teisingai. Tikiu, kad kažkas šiam pasaulėly galėtų mane suprasti.
Pavyzdys. Pavasaris. Vyksta kūno kultūros pamoka. Mes kelios mergaitės susėdę ant karstyklių, pasislėpę nuo kūno kultūros mokytojo, šnekučiuojamės apie nieką ir viską. Šalia miškelis, tad paukščiai čiulba, šviečia saulė, oras gaivus. Graži diena. Viena iš jų pažvelgia į savo telefoną ir atsidūsta "Oh, kiek daug liko laiko iki pamokos galo." O aš iškart apsidžiaugiu jai pasakius valandas, nes šiuo metu man yra gerai. Nenoriu tos akimirkos baigties, nenoriu kitos pamokos per kurią tikriausiai sunkiai dirbsim. Bet aš nutyliu. Tik susimąstau ir suvokiu, kad kiti gyvena ateitimi, o aš bijau ateities. Galvoju apie ateitį ir bijau, kad vėliau kažkas gali nutikti... Negerai šitaip, bet kitaip nemoku.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą