Prisijunk ir tu!

2014-12-08

Questions - without answers

Kodėl rašyti yra lengviau, nei kalbėti? Ar todėl, kad galima apgalvoti kiekvieną žodį ir išsprūdus netinkamam galima jį pašalinti, suformuluoti sakinį, kad jis būtų rišlus? Ar todėl, kad rašant niekas nemato veido išraiškos, nemato iš įsiutimo virpančių rankų ar paraudusių skruostų? O gal dėl abiejų dalykų?
Kodėl taip sunku išrėžti žmogui visą tiesą be pagrąžinimų, o išrėžus tiesą to nepasigailėti? Kodėl taip sudėtinga ištarti dviejų raidžių junginį - NE, kai tuo tarpu ant tavęs krauna š... ir nesukirba nė viena jausmų kertelė? Kodėl, kai kuriems taip paprasta kalbėti apie kitus ir taip sunku kalbėti vieniem su kitais?
Ir kodėl kas vakarą šie klausimai neduoda ramybės? Kodėl su jais reikia užmigti ir nubusti? Ir dar... kodėl kai kuriems sunku suvokti, kad žmogiškumas PRIVALO egzistuoti? Skaitytojas nemato pykčio, bet jį jaučia. Tačiau klausytojas jį mato, bet nejaučia...
Kodėl šitaip, o ne kitaip.

2 komentarai:

  1. Skaičiau ir mąsčiau kodėl mes būdami tokie nuostabūs Dievo kūriniai esame nepatenkinti, kartais depresuojantys ar šiaip leidžiantys laiką neteisingai. Niekada to nesupratau, tačiau ir pati žinodama, kad taip daryti neleistina, galiu priskirti save prie šios deja nemažos grupės.
    Ačiū Tau už visus šiuos įrašus, kuriuos perskaičiau. Esu dėkinga, kad nusprendei jais pasidalyti ir pranešu, kad nuo šiol esu nuolatinė Tavo tinklaraščio lankytoja. Man labai patiko!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, visų pirma labai dėkoju už tokį nuoširdų komentarą, mano lūpų kampučiai aukščiausiai kaip tik gali būti! :))
      Aš visiškai pritariu Tau ir aš taip pat kartais būnu beviltiškai nusivylusi savo gyvenimu, bet vėliau susivokiu kaip nevertinau ką turiu šalia savęs. Sakoma, kad mokant kitus ir pats išmoksti - man taip ir nutiko... Labai mane įkvėpei, rašysiu ir toliau, nors jau buvau tarp dvejonių ar verta tai daryti. Ir ačiū už tą spyrį, man kaip tik jo labai reikėjo!

      P.S. tapk sekėja!

      Panaikinti