Prisijunk ir tu!

2014-12-30

Page 365 of 365

Visi trokšta, kad 2015-ieji metai būtų geresni, nei prieš tai buvę. 
Šis noras kartojasi kasmet, bet kaskart siūlau savęs paklausti - ką gero padariau, kad ne tik mano, bet ir kito metai būtų gražesni?


Jau prasidėjus 2014-iesiems metams žinojau, kad jie bus šaunūs, ne tik man, bet ir aplink esantiems.  Tiesiog jaučiau. Šis skaičius man atrodė labai mielas, labai prie širdies, gal todėl, kad skaičius 14 man reiškia dar kai ką. Ir vis dėlto per šiuos metus kiekvienoje arba bent jau daugumoje dalykų žengiau bent žingsnį į priekį ir jaučiu, kad ne kartą perlipau per save. Ir kitais metais neužsibrėšiu krūvos dalykų, nes nemanau, kad man tai būtų naudinga. Nenoriu mėtytis tarp daugelio dalykų tik tam, kad tai kažkur pažymėjau. Turiu vieną didžiausią tikslą ir noriu apsistoti tik ties juo.
Žinau, kad kai ateis tas momentas, kai fejerverkai apšvies naktyje dangų, aš į juos žiūrėsiu ir pro akis tarsi pralėks visų metų akimirkos. Jos ten ir pasiliks. Kai ateis nauji metai, tikėsiuosi, kad ir tais metais bus ką prisiminti. 
Ir Jums to linkiu! Smagaus Naujųjų Metų sutikimo!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą