Prisijunk ir tu!

2014-12-21

From close to the distance

Varčiau nuotraukas. Kai kurios detalės nuvedė tiesiai į prisiminimus. Nuostabus dalykas yra tos nuotraukos, nuostabu įamžinant bet ką ir žinoti, kad tai kažkur išliks. Nuotraukos iš pavasario tiesiog kvepia, kvepia ką tik nutirpusiu sniegu... Nuostabu apsivilkti megztinį, bet dar nuostabiau, kai gali jį nusivilkti, nes jo tiesiog nebereikia. Pavasaris yra kažkas tokio, kažkas nepaprastai tikro ir šviežio. Laukiu pavasario, kaip niekad ir kaip visad. Vadinkit mane keistuole, aš nesupyksiu, nes žinau. Nes žiemos aš nepajutau... Nejaučiu ir tiek. O kol ji baigsis vartau tas senas nuotraukas. Pasidalinsiu ir su jumis jų nuotrupomis, kas mane sudomino. Iš arti į tolumą...














P. S. paklausykit!

2 komentarai:

  1. uh, tas paukštelis ant šakos taip gerai pagautas! šiaip, visos nuotraukos patiko, įdomu žiūrėti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai fainuolis, pavasaris vien dėl jų man patinka :)
      Labai labai smagu, ačiū!

      Panaikinti