Prisijunk ir tu!

2014-11-10

Ugly labels

 
Nemėgstu, kai žmonės man arba kitiems priklijuoja etiketes. Nesvarbu kokios jos bebūtų. Visi palaipsniui keičiasi ir taip nesmagu, kai tave laiko kitu žmogumi, kuris buvo prieš kažkiek metų, kuris dar buvo iki galo neatsiskleidęs. Bet tų etikečių niekaip nepavyksta atsikratyti, net po ilgo laiko... Na, taip, aš gaunu gerus pažymius, ir taip, nevaikštau mokyklos sienomis, bet tarkim, kai klausia ar gali nusikeikti, tai taip įsiutina. Negi imti ir paklūsti tam žmogui? Bet jei nenusikeiki, kas ir taip yra aišku - jis ir toliau mano, kad tu esi kažkokiame "šventojo" vaidmenyje ir toliau tyčiojasi arba tiesiog tavęs vengia... Nors aš tiesiog nematau reikalo jam kažką įrodinėti. Nors, juk dabar keiktis yra taip madinga, ypač penktokų tarpe, dažnai iš jų galima išgirsti riebių keiksmažodžių, kurie yra vartojami ne netyčia, o specialiai. Nes taip "kieta".
Kodėl negalima daugiau su tuo žmogumi pabendrauti ir pačiam susidaryti nuomonę? Galbūt ta kitų sulipdyta nuomonė pasikeis? Gal nusiplėš tos kažkieno, kažkur, kažkaip priklijuotos etiketės? Tuomet tikrai jautiesi suvaržytas, nes, kai nugirsta kažkokį keiksmažodį garsiai išreiškia savo nuostabą. Lyg tai būtų didžiausia sensacija. Nors nėra.
Aš stengiuosi netikėti viskuo ką kiti man pliurpia apie kokį žmogų (dažniausiai savo draugą), nes tai ne visada būna tiesa ir galima be reikalo susidaryti apie jį blogą nuomonę. Aš taip pat visai nenoriu, kad kažkas patikėtų pliurpalais apie mane, bet dažniausiai tiki... Priklijuoja tas bjaurias etiketes ir vaikštai su jomis visą amžinybę.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą