Prisijunk ir tu!

2014-11-01

My Inspiration

Labas!
Šiuo laiku man taip trūksta pozityvo, todėl primygtinai reikėjo prisiminti tai kas mane įkvepia. Štai todėl ir surašiau savo mintis čia. Noriu, kad ir jūs pagalvotumėte kas yra jūsų varomoji jėga, kokie keisčiausi ir paprasčiausi dalykai jus motyvuoja ir būtinai tuo pasidalinkite po šiuo įrašu!


LAPKRITIS? NAUJA PRADŽIA!
Nežinau kaip jus, bet mane įkvepia naujas mėnuo. Tai lyg paskata užbaigti nebaigtus darbus ir pradėti kurti naujus planus. Kiekvienas mėnuo su savimi kažką atsineša ir išsineša, tad tai lyg nauja pradžia. Aš neteikiu pretenzijų nė vienam metų laikui (na, aišku pasitaiko progų beprasmiams burbtelėjimams, bet tai taip laikina), nes mane džiugina aplinkos pokyčiai. Tad yra ko pasidžiaugti, prasidėjo lapkritis!



ĮKVĖPUS ORO GAIVAUS...
Mane įkvepia gaivus oras. Ramybė, kurią sukuria aplinka. Kai keičiasi oras arba atvirkščiai, kai jis lieka pastovus -  mane tai nuramina, sugrąžina protą ir blaivias mintis, bet tuo pat metu pametu galvą dėl plaukiančių debesų. Manau, kad nėra nieko nuostabesnio kaip keli gamtos stebuklai kartu - vėjas, jūra ir saulė.. Tai tikrai įkvepia.
Gaivus oras įpučia naujų minčių ir pašalina iš galvos tai kas nėra reikalinga. Taip, tai kažkas neapčiuopiamo, bet nuostabaus.


TAI KAS TIKRA.
Mane taip motyvuoja kitų žmonių šypsenos ir juokas. Tų, kurie nestokoja pasitikėjimo savimi. Nesupratau kodėl taip yra, bet priėjau išvados, kad tas įkvėpimo šaltinis yra tiesiog tikros emocijos. Kol kas tai yra retenybė mūsų kasdienybėje, bet būdama kitoje šalyje supratau kaip stebuklinga yra nusišypsoti. Tai taip užkrečiama! Norisi nusišypsoti atgal, rūpesčiai pasimiršta ir jautiesi kažkoks tvirtesnis, lyg įkvėptas kažką veikti, kurti ir perlipti per save kūlversčiu. :) Niekad nežinai, kas gali įsimylėti tavo šypseną.


ATLIKTA!
Ar pastebėjot, kad kažką nuveikus norisi veikti dar ir dar? Bet puikiai žinau ir kad besivartant lovoje iki pietų - likusią dienos dalį nieko veikti daugiau ir nesinori kaip tik gulinėti lovoje. Bet taip šaunu yra kažką įvykdyti ką turėjai planuose! Jeigu nupiešiu piešinį, noriu piešti dar vieną, jeigu padarau per dieną 30 atsispaudimų už savaitės padarysiu 90 ir dar daugiau, nes tai mane skatina nesustoti. Už kažko užsikabinti yra labai paprasta, o kuo toliau, tuo labiau norisi kažko daugiau. Todėl konstatuoju faktą, kad nuveikti darbai mus įkvepia naujiems iššūkiams! Taip mes ir tobulėjam.


Gero vakaro!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą