Prisijunk ir tu!

2014-09-14

When rain brings melody... (September Playlist)

Saulutė mus ir vėl lepina. Gaila, kad ruduo jau, lyg ir drabužius reiktų traukti šiltesnius. Bet ir pirmasis rudens lietus nosį iškišo laukan. Mh, beržas už mano lango taip ramiai juda, stipresnis vėjo gūsis paspartina gelsvus lapus kristi ant vėsios žemės, kur netrukus nuguls daugybė tokių margaspalvių. Ruduo jau vis dėlto, įgauna pagreitį..


Mano galva dažnai plyšta nuo namų darbų, norisi kažkaip atsiplėšti nuo jų. Net juos darant. Tada gelbsti muzika. Rami, kartais pakylanti į aukštumas, bet vis dar švelniai siūbuojanti...
Kai dalinuosi muzika, stengiuosi dalintis tik tokia, kuri neskamba ant kiekvieno kampo. Bet yra išimtis, kai ta daina man labai patinka.

Florrie, Florrie... Žinot kaip būna, kai iš didumos dainų išsirenki vos kelias, kurių gali klausyti be galo ir myli jas be krašto, žadu visas nereikalingas pašalinti. Taip nutiko ir su šia daina. Trūksta žodžių apsakyti kokia ji man nuostabi. Klausykit ir pasakykit, ar ir jums ji tokia?


Toliau ši daina. Tikrai padeda atsiriboti nuo minčių, plaukti, sklandyti...
Iš pradžių ją išgirdau per radiją, vėliau supratau, kad ji yra ir mano grojaraštyje. Tuoj pat ją išskyriau tarp mėgstamiausių, kad vėl nepasimestų.


Tikrai kitokia nei kitos dainos, iš karto įstrigo galvoje ir tokia... 
boom clap!


Tove Lo, visos jos dainos nuostabios ir ypatingos (dar vienas jos stebuklas). Ši skiriasi iš kitų savo paraku, jau kaip užveda... Bent mintimis imi pagal ją judėti.

Dar viena daina, užimanti vietą tarp mano mėgstamiausių. Kaip dauguma, ne iš karto užėmė tokį titulą. 
Taip pat be jokių per smegenis einančių bumčikų - tokias jau šalinu po truputį iš savo grojaraščio.


Ir paskutinė daina, kuri yra labai šilta, jauki ir visaip kaip puiki mano ausims. Gal šiek tiek judresnė, bet irgi gerai atlieka atsipalaidavimo vaidmenį. Spaudžiam, klausom!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą