Prisijunk ir tu!

2014-08-15

End of Summer & August Playlist

Vis dar gyvenu vasariškame vėjyje, kuris švelniai šlama ir nuplėšia paskutinius suvytusius gėlių žiedlapius, neša juos tolyn iki kitos vasaros, kada gėlės atgis ir vėl sužydės naujomis spalvomis. Ech, vasara mums jau slysta iš po kojų. O kaip norėtųsi dar viską pakartoti, ir dar, ir dar...


Net sunku apibūdinti tą jausmą, kai vėl reikia eiti į mokyklą, tas jausmas slegia. Ir dar visur vaidenasi reklamos su užrašais "Sveika, mokykla". Bet jei pažvelgus iš kitos pusės, tai pirma diena mokykloje būna visai įdomi ir smagi. Nauji penktokai, kurių dauguma bus visai kitokie nei prieš tai buvę. Jie vis įžūlėja. Lindi savo telefonuose, kuriuose mato savo ateitį. Nebuvom mes dar tokie, nebuvom. Manau, tai ne jų kaltė, jie tiesiog bando prisitaikyti prie kitų, mano, kad taip bus laimingesni... Bet tik galbūt taip mano. Tai tik mano nuomonė.
Be to kiekvienais metais mėginu į mokyklą žvelgti pozityviomis akimis, gal šįkart pavyks? Nes mokykla yra mūsų kasdienybė, juk negali kiekvieną savaitę laukti penktadienio. O visus metus laukti vasaros. O kur tie tarpai tarp jų? Juk ir jie gali būti geri. Manau, kad gali.


Bet per vasarą, kai ko ir spėju pasiilgti. Pasiilgau to vakaro ritualo, kai šiltai įsisuki ir pasilieki tik su karšta arbata ir savo mintimis, o gal ir su kokiu filmu, knyga, o gal su muzika. Nors ir netrūksta tų dienų tokių lietingų vasarą.
Palieku čia kelias, mano pamėgtas dainas, nors galėčiau įkelti jų čia begalę. Šį kartą tik dešimt, bet vėliau tikrai pasidalinsiu ir su daugiau.


Ši daina man prie širdies. 
Dar viena šios atlikėjos puiki daina - "Ghost".


Lengva ir plūduriuojanti daina. 
Klausant sukyla geros emocijos, nors ji ir nėra linksma.


Tokių dainų gal ir nelabai klausau, bet ši taip įsiminė...
kad dabar ją pamėgau. Kažkas užkabino.


O štai ir mano vasaros daina - labai šilta, graži ir miela.
 La La Di, La La Da, La La Daaa...


O čia atsidurs ir lietuvių daina.
Super!


Turbūt visiems puikiai žinoma Coldplay daina.
Ji man primena vasaros akimirkas.


Praeitų metų daina, bet džiaugiuosi, kad radau ją.


Ką be pridursi, reikia išgirsti!


O štai ir Nicole Scherzinger su savo daina.
Mano akyse, ji šios vasaros hitas. Ką manot jūs?


Žaisminga, kaip pliuškenimasis tarp bangų daina.
Užkrečianti gera nuotaika.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą