Prisijunk ir tu!

2014-08-31

Book: Pabėgimas

Džiaugiuosi, kad vasarą užbaigiau knyga.
Dar dabar gyvenu "pamišėlės Lulu" apsvaigusiam pasaulį, apsvaigusiam ne tik nuo meilės, bet ir suktinių, tablečių, alkoholio ir visokių kitokių priemonių, kad žūtbūt atsiribotų nuo savo minčių. Kai į viską pažvelgi akimis to žmogaus, kuris staiga prarado brangiausią žmogų gyvenime, pavyzdį sau - supranti jo padrikus veiksmus, kurie neveda į doros kelią, bet net ir tai žinodamas jis elgiasi atvirkščiai. Supranti ir tai kodėl yra maištaujama... Suprasi ir tu, jei perskaitysi Heather Henson knygą "Pabėgimas".
 
Šią knygą prigriebiau bibliotekoje ir patariu nesiliauti jos skaityti, jei pradžia nesudomins, kaip, kad aš perskaičiusi 20 puslapių ją numečiau į šalį ir dar sukritikavau... Mane ji atbaidė, nes viskas atrodė svetima, nesuprantama. Bet vėliau net atradau panašumų su pagrindine veikėja Lu. Tereikia suprasti kas jos viduje, nuplėšti tuos sluoksnius: beviltiškumo, vienišumo ir nepasitikėjimo savimi. Kiekviena knyga yra unikali ir perskaičiusi buvau maloniai nustebinta. Ši knyga yra nostalgiška, bet knygos apmąstymams yra man, kai po to dar ilgai mąstau ko reikia pasimokyti iš šios istorijos arba kai mintyse ištariu "vau!". Tai man yra gera knyga.
Knygos pabaiga švelniai tariant sujaudino ir netgi sugraudino. Niekad negali žinoti kokių pokštų gali iškrėsti likimas, net kai to visiškai nesitiki, o knyga moko branginti tai ką turi šalia.
Perskaičiau ją per dvi dienas, nes puslapių visai nedaug. O galėčiau pasakoti dar daug, knyga mane labai įtraukė, leido viską išgyventi, tarsi pati būčiau joje!

 Ar skaitėt šią knygą? Kokia jūsų nuomonė apie ją?
O jei neskaitėt - siūlau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą