Prisijunk ir tu!

2014-08-28

Better than yesterday

 
Kiekvienas žmogus turi objektą į kurį išsilieja. Tiesiog apramina nervus. Gal tai koks žmogus, gal niekuo nenusikaltęs pliušinis meškiukas, o gal koks pomėgis. Man tai baltas lapo popierius ir pieštukai. Čia aš išlieju mintis, kurios negali ištrūkti. Tokias, kurios neduoda man ramybės, graužiasi skyles pro kurias galėtų ištrūkti, bet negali ir nesugeba. Aš nesugebu jų išlaisvinti, todėl griebiuosi šios priemonės. O jūs?
Tiesa, piešiu ir tada, kai būnu visiškai rami ir noriu išnaudoti laiką savęs tobulinimuisi... 
Ar pavyksta?

2012 10
 Mano pirmasis "portretas". Jis sukelia ne tik šypseną, bet ir juoką. Aišku, kad pieštas su pirmu pasitaikiusiu pieštuku, bet būtent nuo tada piešiu portretus.

2014 06
O čia pirmasis spalvotas portretas (akvareliniai pieštukai). Primena urvinę mergaitę. Matau jame daug klaidų, bet mėginu taisytis. Šis irgi jau atrodo juokingas!


2014 08
Ir visai neseniai pešti. Ar atpažįstat?


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą