Prisijunk ir tu!

2014-07-01

Some Inspiration

Iš kur atsiranda toks begalinis įkvėpimas? Toks, kai padedi kavos puodelį, nuo kurio jau sušilo delnai, nors kava jau atšalusi kuris laikas,
kai žiūrėjus nuobodžias laidas televizoriuje iki akių perštėjimo, tiesiog išjungi,
kai griebi kompiuterį savo rankomis ir rašai tai - kas atrodo iškalta tavo galvoje. Be jokių abejonių, tiesiog.
Bet į šį klausimą neįmanoma atsakyti. Jei žinočiau kur rasti įkvėpimo - nueičiau ten ir kvėpuočiau, kvėpuočiau...


***

Gaivus kaip vasaros vėjas skrendi tu,
Ir pliūpsnį oro įkvėpti skubu.
Jaučiu kaip tas vėjas kedena man plaukus,
Prašau tik atskleisk man, ar tai tu?

Gaivus kaip jūros vanduo karštą vasarą tu,
Ir srovėje aš nepaskęst mėginu.
Jaučiu kaip tos bangos plukdo mane vis tolyn,
Prašau tik atskleisk man, ar tai tu?

Gaivus kaip pavėsis nuo saulės karštos tu,
Ir šildausi kol saulė užkops - karštu puodeliu.
Jaučiu kaip nuo šalčio man dreba rankos,
O gal iš tiesų tai mano baimė esi tu?

2 komentarai: