Prisijunk ir tu!

2014-04-25

The sun, Smiles & Music


(Paklausykit! Kaip mat užuosit vasarą.)

Sveiki, sveiki! Kaip nuotaikos? 
Saulė lepina, krūmai žaliuoja, paukščiai čiulba. Gražu žiūrėti pro langą, kai taip anksti saulutė kyla. Ir žinot, nėra geresnės muzikos už paukščių čiulbesį... Pamenat, kai rašiau, kad viso šito laukiu? Dabar tai turiu. :) (ČIA)
...Pasidarė liūdna, kai blog'as tapo toks vienišas. Todėl aš vėl čia! Nedalinsiu kvailų pažadų, kad rašysiu dažniau. Geriau visai nežadėti, nei vėliau neištesėti. Nėra įkvėpimo - įrašų taip pat. Per nepilną mėnesį mano blog'e nugulė daugybė juodraščių. Bet jau nieko iš jų nesulipdysi, tegul guli.
Pagaliau, pagaliau artėja išsvajota vasara. Kitaip ir būti negali. Imu susilieti su ta žmonių minia, kurie visus metus laukia vasaros. Ir taip, aš irgi beprotiškai laukiu tų saulėtų dienų. Ne tik saulėtų, bet ir laisvų. (Ah, šašlykų kvapas, jau užuodžiu..) Jau pabodo tie mokytojų riksmai ir reikalavimai. Nepakenčiama klausytis moralų, kai jautiesi niekuo nenusikaltęs. O aš tiesiog išklausau, jeigu norisi žmogui išsikalbėti. Palinksiu galva ir toliau plaukiu upės tėkme...
Jau kaupiu filmų, knygų ir serialų sąrašą. Vasarą tam tikrai liks laiko, bent jau aš taip įsivaizduoju. Ypač lietingais vakarais, kai griaustinis gąsdins savo kibirkštimis.. Gal turit kuo papildyti mano sąrašą? Būtinai parašykit, būsiu dėkinga!
Taip pat netrukus sulauksit mano piešinių ir fotografijų įrašų, tik nežinau ko pirmiau.

Vienam saulė sušildo skruostą, o kitam spigina į akis...


 

2 komentarai: