Prisijunk ir tu!

2014-03-22

My First Tag!


Labas, labas! 
Pagaliau susikaupiau naujam įrašui. Pirmą kartą atliksiu tag'ą - "Ypatybių sąrašas". Jis man pasirodė tikrai šaunus. Jam nereikia protingų atsakymų, tereikia paryškinti būdingus faktus. (Neparyškinti faktai nėra man būdingi!) Nebuvo sunku, tad viską atlikau nuoširdžiai! Manau, kad jums bus įdomu pažiūrėti kur radau šį tag'ą. Spauskit čia ir čia.  
Tikiuosi užteks kantrybės jį perskaityti. Taip pat, tag'inu visus savo skaitytojus. Jei atliksit šį tag'ą įmeskit nuorodą komentaruose, ačiū!


Dalykai, kurių gal būt nežinojai apie mane:


  • Aš esu vienturtė.
  • Šiuo metu dėviu pižamą.
  • Šiuo metu esu nėščia.
  • Aš esu kairiarankė.
  • Aš esu dešiniarankė.
  • Man patinka pieno kokteiliai.
  • Man patinka kalbėtis telefonu.
  • Aš turiu/esu turėjusi dėmesio trūkumą.
  • Aš turiu paslėptą talentą.
  • Aš turiu augintinį.
  • Aš turiu visus 4 senelius.
  • Aš esu buvusi užsienyje.
  • Aš esu susilaužiusi kaulą.
  • Turiu problemų su stuburu, akimis arba dantimis.
  • Aš esu ką nors maudžiusi.
  • Aš esu keitusi sauskelnes.
  • Aš labai pasikeičiau per paskutinius metus.
  • Turiu draugų kurie niekada nėra matę manęs be makiažo.
  • Aš esu nužudžiusi kitą žmogų.
  • Aš esu kirpusi plaukus per pastarąjį mėnesį.
  • Dar nežinau ką noriu veikti gyvenime.
  • Aš esu ką nors atstūmusi.
  • Man patinka kraujo skonis.
  • Šiuo metu esu įsimylėjusi.
  • Dievinu miegą.
  • Turiu ir naudoju bibliotekos kortelę.
  • Dažnai pamiegu dieną.
  • Esu dirbusi nekenčiamą darbą.
  • Pasidaryčiau plastinę operaciją, jei ji būtų 100% saugi, nemokama ir be randų.
  • Šiuo metu dėviu kojines.
  • Šiuo metu esu pavargusi.
  • Man patinka tapyti/piešti.
  • Aš turiu užsienietiško kraujo.
  • Bent kartą per mėnesį išgeriu alkoholio.

Aš esu:


  • Baigusi universitetą.
  • Surūkiusi cigaretę.
  • Buvusi koncerte.
  • Kam nors pagelbėjusi.
  • Žaidusi pokerį.
  • Žaidusi "butelį".
  • Peržiūrėjusi 4 filmus per vieną naktį.
  • Išsiskyrusi su kuo nors.
  • Pakliuvusi į avariją.
  • Mačiusi ką nors mirštant.
  • Dalyvavusi laidotuvėse.
  • Nubėgusi maratoną.
  • Verkusi į pagalvę.
  • Išleidusi 300 litų per vieną dieną.
  • Buvusi neištikima.
  • Parašiusi 10 puslapių laišką.
  • Turėjusi geriausią draugą.
  • Praradusi mylimą žmogų.
  • Pabėgusi iš pamokų.
  • Apkaltinta kuo nors, ko nepadariau.
  • Pavogusi knygą iš bibliotekos.
  • Lankiusis psichiatrinėje ligoninėje.
  • Mačiusi visus "Hario Poterio" filmus.
  • Šovusi iš tikro ginklo.
  • Dalyvavusi mokyklos vaidinime.
  • Turėjusi darbą.
  • Perėjusi melo detektoriaus testą.
  • Plaukiojusi su delfinais.
  • Bandžiusi nusižudyti.
  • Rašiusi poeziją.
  • Perskaičiusi daugiau nei 20 knygų per 1 metus.
  • Buvusi JAV.
  • Persikrausčiusi.
  • Žaidusi su barbėmis būdama 12+ metų.
  • Važiavusi taksi.
  • Turėjusi žiurkėną.
  • Dažiusi plaukus.
  • Vėrusis auskarą.
  • Gavusi 10 iš kontrolinio prieš tai nesimokiusi.
  • Buvusi apvogta.

Mano didžiausios baimės yra:


  • Vorai/kiti vabzdžiai
  • Gleivėti dalykai
  • Mirtis
  • Apsilankymas pas gydytoją/dantistą
  • Ligoninės
  • Adatos
  • Liga
  • Buvimas vienai tamsoje
  • Aukštis
  • Mažos patalpos
  • Stambūs gyvūnai
  • Smulkūs gyvūnai
  • Atviros erdvės
  • Griaustinis

Aš turiu:


  • Draugą su privalumais
  • Nešiojamą kompiuterį
  • Ilgus plaukus
  • Gerus pažymius
  • Savo kambarį.
  • Išsiskyrusius tėvus

6 komentarai:

  1. Jaukus tavo blog'as. :)

    P.S. .Pas mane irgi atliktas http://kietasvaikas.blogspot.com/2014/03/3-tagas-ypatybiu-sarasas.html

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, ačiū, tai skatina mane tobulėti. :) Šaunu, kad grandinė pratęsiama!

      Panaikinti
  2. Superinis blog'as, radau tave šio tag'o dėka. :))

    beje, maniškis tag'as :
    http://saldesneuogiene.blogspot.com/2014/03/didele-geda-ir-ypatybiu-sarasas.html

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tuomet labai džiaugiuosi atlikusi tag'ą! Apsilankiau ir tavišky. :)

      Panaikinti
  3. Aš irgi atlikau šį tagą! Pastebėjau, kad turim panašumų :)
    Beje tampu sekėja! Man labai patinka tavo blogas, jis superinis! Būtų malonu jei užsuktum ir į mano blogą: about1myworld.blogspot.com :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Super, šis tag'as plinta kaip virusas!
      Ačiū labai, džiaugiuosi, kad nenustojau rašyti. (y) Būtinai užsuksiu. :)

      Panaikinti