Prisijunk ir tu!

2014-02-02

February


Vasaris. 
Jau tiksi bomba, kai turėtų susprogti pirmieji pavasario žiedai. Dabar tas periodas tarp žiemos ir pavasario, kai daugelis jau spjauna į šalčius. Tik laukia sudėję rankas prie smakro ir tiesiog stumia laiką, kad kuo greičiau sulauktų vasaros. Bet ji dar toli. Ir reikia gyventi šia akimirka... Netgi klausyti kaip švilpia vėjas, šiurpiai barškindamas langų palanges ir suprasti, kad tai reiškia galimybę neiti į mokyklą. Tokia ta žiema. Bet nėra jau taip blogai, kai sėdi šiltai įsisukus, nekeldama kojos iš namų.:D O jūs, ar drįstat iškišti nosį?
Bet man visai patinka stebėti kaip linksta medžių šakos. 
Oficialiai skelbiu diagnozę tinginystę. Ką tik sužinojau, kad ši savaitė bus "Savaitė be namų darbų". "Bet niekas nesakė, kad galima neužbaigti klasės darbo", šias frazes teks iškęsti. Bet tuoj pat suveiks mūsų principai! Pusmetis jau baigėsi ir reikėtų vėl pasitempti. Aš jaučiuosi lyg per rugsėjo 1 - ąją, kai reikia save spausti. Mano pusmečio vidurkiai nevisi išvesti, todėl jais nepasidalinsiu ir su jumis, bent kol kas.
Skirtingai negu mes, įkvėpimas pabunda vakarais (panašiai kaip ir mūsų apetitas). Neprošal būtų čiupti savo spalvotus pagalbininkus ir imti piešti. Nežinau kas mane įkvepia kurti tokius pavadinkim nesusipratimus, bet tai nutinka vakarais. Nežinau nei apie ką rašau. Bet leisiu jį jums paskaityti, kaip nesusipratimą, bet ne kaip eilėraštį.

 ***
Verkiantis dangus,
Atrodo toks kaip aš paniuręs.
Laiškas parašytas tau,
Tebestovi nuo saulės išblukęs.
Arbatos gurkšnis kartus,
Jau cukrus širdyje seniai ištirpęs.
Norisi tiesiog pamiršt visus,
Kai romanas guli lentynoj apdulkėjęs.
Miestas be gatvių žibintų toks tamsus,
O ir rūkas dar neišsisklaidęs.
Rytas įpučia naujus vėjus,
Verta kiek prasiblaškyti, 
kol laikas nors trumpam sustojęs.


Kadangi mano blogui taip pat tinginystė ir jis nesiteikia rodyti mano įrašų "sekamų blogų sraute" labai liūdna. Tik nežinau kaip šitą klaidą ištaisyti. Galbūt jums buvo tas pats pasitaikę? Tikiuosi kad šį įrašą kas nors perskaitys ir supras, kad rašau įrašus, bet jie tiesiog lieka nepastebėti per blogo klaidą, ech. Iki.


 

2 komentarai:

  1. O ką tik pastebėjau, kad rašai. Tikrai nerodydavo įrašų...dar pasitikrinau ar seku tave, bet pažiūrėjau, kad taip ;o Na vistiek žodžiu labai gražios nuotraukos. Ir blogo dizainas SUPERINIS. <3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, rašau. Dabar šita problemytė jau išspręsta. :)
      Smagu, kai galima fotografuoti net neiškėlus kojos iš namų! Ačiū, ačiū. (y)
      Labai džiaugiuosi, kad patinka. Man tai labai svarbu, kitaip nesistengčiau!

      Panaikinti