Prisijunk ir tu!

2014-01-24

Live colorful memories


Jau dabar norisi kedenti ilgą ir ryškų sijoną, apsiauti lengvas basutes ir eiti palengva kutenant rytinei vėsai. Norisi pabusti nuo saulės, taip lengvai, be streso, pamankštinti kaulus, išgerti arbatos. Norisi matyti žalią žolę, melsvą dangų, girdėti čiulbant paukščius ir burzgiant žoliapjovės variklį, užuosti šviežių uogų kvapą. (su karštais blyneliais, mmm) Norisi važiuoti dviračiu, sėdėti ant pledo ir spręsti kryžiažodžius, valgyti šaltus ledus, suptis ant supynių ir jausti kaip vėjas kedena tavo plaukus, vakarop eiti prie ežero atsigaivinti. Norisi, net daržus ravėti ir jausti perštint nusvilusius pečius.
  
Kaip siaubingai stipriai ilgiuosi vasaros! Tokie geri prisiminimai aplanko mane kaskart. Nors puikiai žinau, kad ji dar toli, dar 127 dienos ir naktys. O dabar, pats žiemos vidurys, kai kausto šalčiai ir drebia sniegą. Kodėl mums žmonėms taip sunku įtikti? Nors man ir patinka skirtingi metų laikai, mėgstu svajoti ir užuosti kito sezono gaivą. Nekantrauju kada galėsiu fotografuoti vasaros gamtą, tokią kaip niekada spalvingą ir ryškią. Kaip seniau. O dabar fotoaparatas dulka ant lentynos nežinodamas savo paskirties. Žinoma, kad gamta graži, bet šaltis sukausto mano rankas. Tartum pati esu užšalusi ir tūnau savo viduje. Gerai pasijaučiu tik įvykdžiusi savo pažadus. Pirmiausia ką turiu įvykdyti per savaitgalį, tai perskaityti knygą. Nuo kada knygos man tapo kančia? Net pačiai keista, kad kažkada buvau perskaičiusi visą vaikišką literatūra artimiausioje bibliotekoje. Stop! Aiste, tu gali. Būk optimistė.

Siūlau ir jums prisiminti vasarą. Labai padeda, kai mintis užlieja pilka banga.
Iki pasimatymo!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą