Prisijunk ir tu!

2013-12-22

The last day of school in 2013

Iki šv. Kalėdų liko 3 dienos!
 


Mano paskutinė diena mokykloje šiais metais buvo ketvirtadienį. Ji buvo tikrai įsimintina, nes puikiai praleidom laiką!
Šiemet su klase nusprendėm, kad nebesikeisim dovanėlėmis, tuo įprastu būdu traukiant lapelį. Aš tam pritariau, nes man visad teko berniukai, kuriems pirkdavau dovanas tik todėl, kad "reikia". Šį kartą prieš kelias savaites nusinešėm po dovanų maišelį į mokyklą. Ir galėjom bet kam įdėti po mielą smulkmeną. Taip daug geriau! Nes gali įdėti tiems žmonėms, kuriems nori. Pinigų atžvilgiu - kas norėjo nudžiuginti draugus didesnėmis dovanomis ir išleido nemažai. O kai kas įdėjo visiems po kelis saldainius ir neteko išleisti daug pinigų. Dauguma pasirinko tik kelis žmonės, kurių dovanoms paskyrė daugiau laiko, o kitiems tik smulkmenos. :) Kurios kartais suteikia daugiau džiaugsmo, nei viena dovana. Bent jau man! 
Jei jums būtų įdomu kokį džiaugsmą įdėjau į kitų maišelius, tai išduosiu (smulkmenų neminėsiu). Trims draugėms dovanojau rėmelį su mūsų bendra nuotrauka, po kol kas ji vienintelė. Bet tikiuosi bus ir daugiau! Draugės labai apsidžiaugė, ir aš džiaugiuosi. Turėsim visos bendrą nuotrauką, kaip prisiminimą.
Savuoju dovanų maišeliu nenusivyliau, nesitikėjau gauti tiek daug širdžiai mielų dalykų. Jis buvo tiesiog prigrūstas. Labai svarbu matyti kas pasistengia, kad tave pradžiugintų.
Nuotraukas paliksiu apačioje, įkiškit nosį! 


Visos dovanos. Atrodo nedaug, bet buvo smagu jas apžiūrėti, o kiek atviručių su linkėjimais!

Kiek keista, kai žmogus pasako "Mamai sakiau, kad nepirkti, bet ji sakė nesukti galvos." Tokia puodelio su meškučiu istorija. :D Labai miela dovana ir arbatos puodelis puikiai sušildo vakarais, bet svarbu, kad dovana būtų nuoširdi ir su pastangomis. Mano asmenine nuomone. :)

Saldumynai, kurie tuoj pat išgaravo.



Labai miela, kad kai kurie tiesiog iškepė sausainių. Aš taip pat užskaitau smulkmenas, tokias kaip segtukas, raktų pakabutis ar dailus eglutės papuošimas!

Visiems siūlau išbandyti tokią idėją,  
Gero švenčių laukimo!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą