Prisijunk ir tu!

2013-12-26

December Playlist & Until next year!

Mane visad gelbėja dainų grojaraščiai, kai nei laiko, nei noro, nei minčių nėra visai galvoje. Nors ir bloge vienintelė būtybė, kuri jį aplanko esu pati aš, nepagailėsiu pasidalinti šiuo įrašu. Kadangi numanau, kad daugiau nebus progos pasveikinti jūsų, sveikinu dabar!
Sočių pilvų visiems ir linksmų Naujųjų metų sutikimo akimirkų! O paprasčiau, tiesiog su ateinančiais, atiaa!

Bastille - Of The Night
 Šiuo metu ši daina mano klausomiausia, įneša geros nuotaikos.


Little Mix - Little Me
Pati nuostabiausia užsienio grupė, su geriausiais balsais ir dainomis! Ši daina taip pat neišskirtinė.

 
Katy Perry - Unconditionally


Marijonas Mikutavičius - Balintos sienos
Turim tikrai neblogų lietuviškų dainų. Tiesiog iškarto pamilau "Balintas sienas". Kvepia mistika.


Demi Lovato - Neon Lights
Ši daina nėra mėgstamiausia ir kažkur išgirdus ją, nesuprasčiau, jog būtent "Neon Lights". Bet kažkuo vis tiek pritraukia.


Lorde - Royals
Apie šią išviso nėra ką kalbėti, tiesiog įsimylėjau.


Pitbull - Timber ft. Ke&ha
Kaip ir dauguma Ke&hos atliekamų dainų ir ši yra su kabliuku ir labai linksma!


Rihanna - What Now


One Direction - Story of My Life
Labai graži ir jausminga daina, užskaitau!


Leon Somov & Jazzu - Lower Than The Ground


2 komentarai:

  1. Wow, beveik mano playlistas, tik kad dabar kai kurios dainos jau atsibodusios :D

    AtsakytiPanaikinti