Prisijunk ir tu!

2013-09-26

Lovely Morning


Ir kas gali būti nuostabiau,
nei žvalus rytas, kurį pažadina rytinė saulė ir nuo jos spindulėlių baltai spingsinti šalna? Ogi niekas. Toks nuostabus jausmas, kad norėjosi visą amžinybę eiti tuo takeliu į mokyklą! Nors ir nosytė buvo sušalusi ir garai rūko iš mano lūpų... Prie pat mokyklos geltonlapis medelis tiesiog snigo mažais lapais, aplink save nusiklodamas gražų patalą. Iš kitos pusės mažas tvenkinukas garavo ir pritemdė saulės spindulius. Šis rytas buvo toks gražus! Gaila, kad fotoaparatas neina kartu su manimi mokytis... Bet kita vertus, ten būčiau užstrigusi visam laikui... Tad nerizikuosiu! 
Mano nuotaikų kaita tokia didelė, kadangi čia pat verkus, vėliau jau šypsosiuos dėl visko, kas gali būti juokinga ir ne... Šiandien mano nuotaika ypatingai džiugi, viskas džiugina. Bet ką galiu žinoti kokia ji bus vakarop, kai stversiu savo kuprinę su knygomis? Mokykloje laimėjau anglų kalbos skaitymo konkursą, todėl tas popamokinis nuovargis nenuslopino mano geros nuotaikos! Ar žinot kokia šiandien diena? Jei nežinot priminsiu, jog šiandien Europos kalbų diena :) O kokia nuotaika šiandien lydėjo jus?

Lengvas rytas

Raudona saulė perkopia rytą -
Jos spinduliai pažadina tylą.
Kava garuoja mano delnuos.
Pasitinku naują dieną, aš, šiltuos pataluos ...
O kilstelėjus smakrą švelniai -
Matau kaip tyliai siūbuoja medžiai.
Plaukia debesys lyg jūroj.
Tetrūksta plūduriuojant burių...
Terasoje vėsa kutena skruostą,
Sušildo mintys, jog šypsotis - nieks nedraudžia...
  
Geros dienos, iki!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą